Şikayet Yönetimi
Şikayet Kaydı

Müşteri şikayetlerini hızlıca kaydedin. Tüm şikayetlerin kayıt altına alınması, sürecin düzenli takibini sağlar.

Sınıflandırma ve Önceliklendirme

Şikayetleri önem derecesine göre sınıflandırın ve önceliklendirin. Böylece, acil çözüm gerektiren konulara hızlıca müdahale edebilirsiniz.

Geri Bildirim ve Kapanış

Müşteriye çözüm süreci hakkında geri bildirim verin. Şikayeti kapatmadan önce müşteri memnuniyetini doğrulayın.

Raporlama ve Analiz

Şikayet süreçlerinizi düzenli olarak raporlayın. Analizler yaparak müşteri memnuniyetini artıracak iyileştirmeler gerçekleştirin.

Standartlara Uyumlu Yapı

Modül, ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 45001 gibi kalite standartlarına uygundur. Yasal gereklilikleri karşılamanıza yardımcı olur.

Entegrasyon

Şikayet Yönetimi Modülü, diğer modüllerle entegre çalışır. Süreç Yönetimi, Aksiyon Yönetimi, Risk ve Fırsat Yönetimi vb. modülleri ile tam uyum sağlar.

YouTube Eğitim Videoları

QoreSoft Kalite Yönetim Yazılımı ile ilgili eğitim ve tanıtım videoları hazırlanmaktadır. Çok yakında YouTube kanalımızda bulabilirsiniz. Bu videolar, yazılımın modüllerini ve özelliklerini adım adım nasıl kullanabileceğinizi gösteren kapsamlı içerikler sunar. Kanalımızı takip ederek güncellemelerden haberdar olabilir ve yazılımın tüm fonksiyonlarını daha iyi öğrenebilirsiniz. Kanalımınız takip etmek için tıklayın.

Ekran Görüntüleri

Şikayet Ekleme

Şikayet Detay Sayfası

Şikayetle İlgili Aksiyon Ekleme

Şikayet Formu Websitesi Entegrasyonu

Ücretsiz Demo İçin Kayıt Oluşturun!

QoreSoft Kalite Yönetim Yazılımı'nın gücünü ücretsiz bir demo ile deneyimleyin, farkı ilk adımda hissedin. Hemen kaydolun!

Ücretsiz Demo Kayıt Formu
Demo Kayıt
Referanslar
Kullanıcıların Düşünceleri
Scroll to Top